Dagens - Dåliga matvanor,sockerberoende hjälp mig !

hej bloggen och alla kära läsare !:)
Idag var jag på gräsö camping med för att bara ligga och slappa .(sola såklart) Jag har aldrig varit en peerson som bryr sig vad jag äter men nu har jag kommit till en punkt där jag bara måste. Jag har alltid gillat saker med socker i som godis,glass och annat onyttigt (som säkert dem flesta gör) Nu har jag märkt att när jag inte har fått ngt godis eller sött blir jag väldigt trött och tjurig, faktist väldigt arg.:O Jag kan ställa till med ganska mkt bråk då. Och det är inte bra ju ,efteersom jag är beroende. Jag är rädd att få diabetes ocks å. Det tjatar min moster om hela tiden att jag kanske kommer att få ,as jobbigt.Men jag tror hon har rätt jag måste göra ngt åt det här. Jag gjorde ett löfte imorse att jag inte skulle äta godis på en vecka som inte gick så bra så jag vet inte vad jag ska göra nu ,någon som har ngt tips ? :) kommentera det jättegärna ! <3

Lite vad jag har ätit idag.(har inte bilder på allt)
frukost: En ost macka
lunch:Brago kex,djungel vrål,en gb glass.(fy skämms på mig):S
Middag: Nån tailänsk kyckling grej, ett revben , friterade potatisar







//eran Pao:) glömm inte kommentera omm tips :)

Kommentarer
Postat av: k

ät jordgubbar istället :)

2009-07-02 @ 13:05:42
Postat av: Anonym

haha fyfan vad du e söööt !

haha ät frukt ! solrosfrön :D

2009-07-06 @ 15:26:41
Postat av: Paulina

tack vad glad jg blr :D

2009-07-06 @ 16:27:49
URL: http://ifeisdance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0