Jag får tatuera mig när jag är 16! yey :)

Ja,som rubriker säger. När jag är 16 så ska mamma o hennes kompis,jag och syrran åka till goa i indien . Då ska jag få tatuera mig där ! det är jätte billigt mamma har en tatuering som hon gjorde där också när hon var 16  och den blev jätte fin. Jag hade tänkt och att ock mitt namn och mitt person nummer . Men det blir väl lite tråkigt så en stjärna runt det är väl najs ? Jag vill inte ha den på ett så synligt ställe om jag skulle ångra mig i säkerhets skull

Det här gjorde jag nu,bara för att visa er vad jag hade tänkt mig,det är inte så snyggt nu men jag tycker att det är okej:)


i nacken ,eller vart tycker ni den ska sitta //kram Pao :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

på foten skulle nog vara fint :D

2009-07-01 @ 23:49:27
Postat av: Anonym

japp men du vet väl att det där inte e ditt person nummer det finns inte "19" idet utan det e 95 och sen omd u e född på julafton 951224 och sen dina fyra sista satt det måste va 9512241234 (typ) ;)

2009-07-10 @ 21:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0