TODAY - OINTRESSANT INLÄGG

hej bloggen och alla kära läsare ! :) Det är inlägget blir lite komplicerat eftersom jag inte rikktigt vet vad jag ska skriva om men ska försöka. Idag har det bara vart en lugn dag . Jag kan fick reda på att jag kanske inte kan åka till gotland för att julia strulade till det den bajskorven,oh om du ser det här så ta inte illa  upp  ! ahaha :) Jag har vart en riktigt tröttis idag bara vart trött och ätit glass jordgubbar,vattenmelon,paj! mm gott . Aja imorrn får jag i allafall veta om jag ska åka eller inte om julia sköter sig !
Hehe intresant inlägg ? bild nedanför
.

I love glass. föresten visst har jag fått färg ?:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart kommer du ifrån ;)

2009-07-06 @ 15:24:55
Postat av: Paulina

cap verde,sverige,norge,portogal.

Jag är en fjärdedel v alt heh :)

2009-07-06 @ 16:25:39
URL: http://lifeisdance.blogg.se/
Postat av: Paulina

cap verde,sverige,norge,porogal.

jag är en fjärde dek av allt :)

2009-07-06 @ 16:30:28
URL: http://lifeisdance.blogg.se/
Postat av: Anonym

paaaaao sötnos!

Du är så vacker! Du borde fan få pris för sveriges finaste tjej.

så sjukt söt!

2009-07-13 @ 11:43:09
Postat av: Anonym

vrf bloggar ni aldrig :S?

har ni slutat? isåffall skriv det

2009-09-06 @ 13:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0