ÄNTLIGEN SOMMARLOV!

Hej bloggen och alla kära läsare ! :)
Idag hade jag skolavslutning.
Det känns så skönt att veta att man har lov. Jag sjöng på skolavslutningen (solo)
Låten ''bubbly'' med Colbie Caillat haha det låter lite roligt men ni har säkert hört den.(finns på youtube)
Iallfall efter skolavslutningen så chilla Marie,Naomi,Jessica och jag lite hoss jessica. Sen skulle dem sova hoss Katie Maries syster dem fråga om jag ville hänga på men jag var alldeles för trött för det så jag drog och käka på resturang istället med mamma. Det var nog det mesta. (bilder nedanför)

Dagens outfit
Blommig Klänning: Min syster har sytt den,Maja lejon.
Svarta Klackskor: H&M
//Kyssar Pao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0