Dagens

Hej blogggen och alla kära läsare!:)
idag har bara solat på berkinge badet det har vart så jävla varmt ! jag fått ännu mer färg idaag ,yeeey! Det var minst 25 grader här ute,hur är det i stockholm ?:) imorrn ifrån drar jag här ifrån(landet) för att hämta ett par saker i stockholm,jag åker till landet igen på tisdag morron och dagen innan det på måndagen ska jag köpa lite nya sommar plagg med kristofer :) det ska bli kul och sen kanske julia och jessica följa med till landet,yeeey. det var nog allt
(bilder nedanför från allt)

julia soolar :) kusin,


i löööv:)

julias och min hand.

min älskade kusin baltazar,är så stolt att få vara en del av ditt liv!

jag passar på att slänga in en gammal höstbild på mig också !:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0