HAR INTE BLOGGAT!

jag är ledsen att jag inte bloggat på sistone men har haft fllt upp.
imorrrn kommer tuuusen bilder! på allt jag vart me om. Jag har firat midsommar samtidigt som vi fira min syrra 18 års fest ! jag till gotland på måndag med julia,yeeey! det ska bli så jävla fucking kul! ursäkta språket men det är sant.
Alla ''landet'' outfits kommer imorrn och alla gulliga bilder på min lilla kusin baltazar. I LOVE!
Idag har jag ,julia och några kusiner vart på typ världens största badställe! as nice och jag har soooolaat!
jag är jätte brun! yeey.det var nog det mesta puss på er!
//Pao

Här är en bild på havet från förra året jag var där med julia.Någon som vart där?
Gotland,here we come !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0