Hemma igen

Hej igen. Nu är jag äntligen hemma igen efter en låååååång dag på stan. Först mötte jag pappa vid medborgarplatsen. Vi kolla telefonen och fick lämna in den, så har låne telefon IGEN. Sen åt vi lunch på en resturang sen blev jag skjutsad med moppen till drottninggatan fick pengar och så gick jag där ganska länge faktist. Nu är jag iallafall hemma och nu kommer det lite bilder. Puss♥
 
dagens slappa outfit
 jeans shorts- veromoda 299:-
 Långt linne Ginatricot 99:- 
 Blå kofta ..?

rosa linne 29:- H&M

Vit midjekjol 99:- Ginatricot

Rosa/leopard bh 64:- Ginatricot

Kommentarer
Postat av: Krissemissen <3 (sexan, kristofer :D)

snygga kläder :DDD

du sjunger asbra förresten O.o <333

2009-06-29 @ 19:27:22
URL: http://krissemissen.blogg.se/
Postat av: Issa

Jattefina klader;P

Puss!

2009-06-30 @ 04:36:36
URL: http://licorix.blogg.se/
Postat av: simon

fin bild... miss u<33

2009-07-06 @ 00:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0