JAG ÄR FRAMME!

hej bloggen ! :)
jag är framme på lande t nu (IGEN),Förhoppningsvis kommer ida imorrn. Jag ska ta ngt att äta sen vänta på att maja hennes 10 kompisar ska komma.Lilla teugila(min katt) har gjort illat tassen väldigt allvarligt.Hon får inte slicka på såret så hon måste bära en sån där hemsk grejj runt halsen (bild nedanför)
Sen fick vi en liten fråga om studion varför vi går dit och om vi spelar in låtarna för en speciell anledning och det går till såhär att vi går dit för att vänja oss vid att spela in låtar om vi skulle släppa en skiva. Vi ska nästa gång börja skriva på en egen låt tillsammans:) Det var nog allt jag får skriva senare puss!

jag passar även på att slänga in en bild på mina ögon,haha jag ser lite arg ut ! :S :P


titta älsklingen :( (dålig bild webcam)

//Pao

Kommentarer
Postat av: Julia

jo det skulle vi kunna, tyvärr kan jag (julia) inte på min dator för att den är en mac, as you know. eftersom paulina har en data på landet skulle jag kunna länka er från den..?:)

och som gentjänst(när ni får många besökare) kan ni väl länka oss?;)



kraaam, see yaa at tha land!(: / Julia

2009-06-19 @ 11:04:01
URL: http://ronyajulia.blogg.se/
Postat av: Gisela Axelsson

tack så mycket :D

2009-06-19 @ 13:51:42
URL: http://giselaaxelssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0