Just nu

Just nu sitter jag och tittar på gamla avsnitt av sex and the city på datan.
Samtidigt försöker jag hitta en som jag ska sjunga på mammas födelsedag,det blir hennes present från mig hon tvingar mig,hon vill inte ha prylar.Jag fick ett jätte fint armband från indiska av henne nyss.Sen på torsdag ska min lilla ä'lskling tequila(min katt) ska till doktorn oc undersäka sin tass hon är jättesvullen och har ett infekterat sår. dem sa att dem kanske skulle behöva söva ner henne för att dem flesta katter kan rivas för att det gör ont när dem undersöker men det behövdes inte sa mamma eftersom tequila är så snäll ! Om det är ngt mer som jag ska berätta så är det att bara för att jag är på landet betyder det inte att jag inte nås på hemtelefonen ,utom den har vi me oss den är mobil så det är inge problem,det var nog allt (bilder nedanför)

Här är en bild på mig just nu med armnbandet jag fick,jag har på mig grönt idag inte för att det är så snyggt men vem bryr sig när man är på landet :) grönt är skönt.

MIN BEBISS :)

FÖR ER SOM KÄNNER MIG,DET GÅR ATT NÅ MIG PÅ HEMMISEN,PÅ BILDEN ÄR DET MIN HEMTELEFON .DEN ÄR JÄTTTE NAJS JUST FÖR ATT MAN KAN TA MED EN VART MAN VILL:)
//PAO :) PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0