SHOPPING OCH BADAAA I PLATTANS FONTÄÄÄÄN !

HEJ BLOGGEN OCH ALLA KÄRA LÄASARE !:)
idag har det varit en sjukt rolig dag ,den började såhär: jag vakna klockan sex på morronen och kunde inte sova för att det var så ljust och varmt . Jag låg och krångla mig i sängen till 12 ungefär och mötte kristofer kl : 13.00 vid hötorget för vi skulle shoppa ! kristofer stackarn fick bara gå i tjejbutiker för jag var tvungen att handla så mycket. Jag fick me mig hur mycket som helst. Slösa bort 600 kr. Kristofer köpte bara en sminkbortse och ett par handskar men han var lika glad för det. Sedan så drog vi till donken (som vanligt) jag åt bara en Wrap chili medans Kristofer tog en big mac ! :O Men jag käka typ upp hela hans strips som vanligt,mohahha. Efter det drog vi och titta på lite stuff men hitta inget speciellt. Det var så svårt eftersom det var så varmt vi svettades som fan och så såg vi den stora fontänen ovanför plattan,gissa vad vi tänkte? JOOO VI FICK BAD FLIPP SÅKLART :) ja vet,vi är inte riktigt normala! haha. Sen började vi dra oss hemmåt. Och kristofer kanske ska följa me mig till mitt landställe imorrn ,bara kanske. för han vill inte åka till frankrike :) Det var nog allt det var en sjukt rolig dag iallafall (bilder nedanför)

haha vi är balla i H&M

kristofer badar :)

haha jag pooserar :)

Vi dela på en cookie på fikat.

hahaha vi driveer stort,;Draaarw


Dagens inköp :)
ignorera hur jag ser ut ,usch fy och bläää!
//eran Pao

Kommentarer
Postat av: Krissemissen <3 (sexan, kristofer :D)

hahahah :D bästa dagen asså :P

ja har haft på mig mina handskar fett mycke nu xDDD

ja älskar dom (A)

2009-06-29 @ 23:25:28
URL: http://krissemissen.blogg.se/
Postat av: -Milly-

Har två stycken tävlingar uppe på bloggen nu.

Kika gärna in och var med och tävla :)

2009-06-29 @ 23:35:23
URL: http://designbymilly.blogg.se/
Postat av: susan

Tack för du röstat på mig hos febb :)

Jag vann ju veckans blogg där, <3



Länkning fick du.

ha det bääst!

2009-06-30 @ 10:31:39
URL: http://susanss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0