Ska man kalla dethär sommar?

Hej. Jag är sjukt less på dethär vädret, kan man änns tro att det är sommarlov? Nu får fan solen titta fram snart! Min dag har bestått av bada badkar, handla, vara med syster, läsa, prata i lur och gått promenad med hunden. Jag som ville att de skulle vara världens bästa väder så att man kunde ligga och steka vid vattnet och ta ett dopp, usch då. Aja nu ska jag inte komma och vara negativ. Imorgon tänkte jag åka till stan och köpa lite sommarkläder om det inte blir allt för dåligt väder för att änns gå ut. Här kommer bilder på lite saker jag skulle kunna tänka mig att köpa

har redan massa sånna här linnen i olika färger, men jag skulle kunna köpa två nya färger ;)
99:- Ginatricot

Söt topp 199:- Ginatricot

Axelväska 249:- Ginatricot

Knallrosa tights 79:- Topshop

Shorts 199:- Ginatricot

Shorts 99:- H&M

Puss/Ida


Kommentarer
Postat av: Krissemissen <3 (sexan, kristofer :D)

ta toppen o shortsen från gina :DDD <333

2009-06-15 @ 09:54:01
URL: http://krissemissen.blogg.se/
Postat av: IDA

ah tack för tipset ;)

2009-06-15 @ 12:42:19
URL: http://lifeisdance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0