Ultimated!

Hej bloggen nu har sitter jag och övar vi har gjort det i 3 timmar nu(sebastian och jag,han ska kompa mig) :)
 för jag ska sjunga på kafe sjöstugan på söndag,jag vet inte riktigt vad dem firar men dem kommer vara fler där som uppträder.Det kanske regnar då men vi får hoppas att det inte blir så . Min elit dans grupp ''the ultimate'' är påväg att fixa våran hemsida men den är inte riktigt klar. iallafall ska vi uppträda på ung 08 i sommar det ska bli sjukt kul!
(Nedan för är en bild på det)


haha ung 08 presenterar Ultimated.
//eran Pao

Kommentarer
Postat av: Krissemissen <3 (sexan, kristofer :D)

sebbe från marikas? :P x)

lycka till :DDD <333



asså bilden är fett najs ju :)

2009-06-14 @ 15:51:16
URL: http://krissemissen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0