Dagens

hej bloggen det är både jag(paulina) och ida här!:) Idag var vi i studion ! skit kul. vi hann spela in 4 låtar,två var såklart. vi ladda ner dem på våra mobiler men tyvär kan vi inte lägga upp dem på bloggen för det är ngt knas. Nu på lördag så ska vi dra ut till mitt landställe ,det ska bli skitkul! min syrra fyller 18 och mamma 40 så det ska firas med en midssommar fest.vi blir runt 30-40 pers. vi kommer att videoblogga därifrån. jag(pau) åker ut dit en dag innan idag. Det var nog allt :)(bilder nedanför)

haha, ida tvinga mig. Hennes favorit bild för idag ;)

en liten del av studion


annan del av studion

Idaaaa fidaaaaa





Kommentarer
Postat av: Anonym

vart ligger studion och spelar ni in låtarna för en speciell anledning

2009-06-18 @ 23:21:26
Postat av: Krissemissen <3 (sexan, kristofer :D)

coolingar :ooo

2009-06-19 @ 09:29:17
URL: http://krissemissen.blogg.se/
Postat av: V A N E S S A

vad för låtar? :)

2009-06-19 @ 19:45:48
URL: http://vanessass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0